beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
23.03.2020/
Czy LinkedIn Stories zdominują komunikację biznesową?

W ostatnich miesiącach LinkedIn dosłownie zasypał nas nowinkami, które wyskakiwały niczym grzyby po deszczu. Do nowych formatów dorzucił między innymi Wydarzenia oraz Transmisje Live. Dodatki te oczywiście podkręcają atrakcyjność platformy, […]

16.03.2020/
Czy warto wykorzystywać sieci afiliacyjne w e-commerce?

Celem każdego właściciela e-commerce’u jest efektywne docieranie do potencjalnych odbiorców za pomocą dostępnych kanałów komunikacji i sprzedaży online. Wielu z nich doskonale zna możliwości, jakie w tym zakresie dostarczają Google […]

09.03.2020/
Jak założyć sklep na Facebooku?

Sklep na Facebooku to jedna z dostępnych zakładek, którą warto wdrożyć, jeżeli zależy nam na zwiększeniu rozpoznawalności naszych produktów i sprzedaży poprzez social media. Konfiguracja sklepu jest szybka i prosta, […]

02.03.2020/
Czy YouTube jest dla Twojej firmy?

Mamy rok 2020, a wiele marek wciąż zastanawia się nad swoją obecnością w YouTube. Wydaje się to o tyle dziwne, że przecież żyjemy w czasach, kiedy funkcjonowanie w świecie digitalu […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Mamy rok 2020, a wiele marek wciąż zastanawia się nad swoją obecnością w YouTube. Wydaje się to o tyle dziwne, że przecież żyjemy w czasach, kiedy funkcjonowanie w świecie digitalu […]

24.02.2020/
Jak korzystać z Facebook Attribution?

Zapewne wielu marketerów, którzy odpowiadają na co dzień za marketing efektywnościowy, spotkało się ze strony klienta ze stwierdzeniami: „Facebook nie konwertuje, bo nie widać go w Analyticsie”, „najwięcej konwersji pochodzi […]

17.02.2020/
Zaplanuj wydarzenie i transmituj je w LinkedIn Live

Kto się nie rozwija, ten stoi w miejscu. Taka maksyma przyświeca wszystkim mediom społecznościowym, w tym również serwisowi LinkedIn. Jakie nowe opcje dla biznesu w ostatnim czasie zaproponował nam popularny […]

10.02.2020/
Menedżer Firmy i jego Partnerzy

Historia najczęściej zaczyna się podobnie: Podajcie nam adresy e-mail, damy Wam dostępy do Facebook’a. Natomiast za chwilę, jako agencja, która ma za zadanie przygotować kampanię i obsługiwać stronę w tym […]

31.01.2020/
Instagram Checkout – szybkie zakupy w obrębie aplikacji

Media społecznościowe cały czas się zmieniają, coraz intensywniej inspirując się platformami e-commerce. Przemianę tę widać szczególnie w przypadku Instagrama. Właściciele portalu postanowili iść tym tropem i pomóc markom sprzedawać, a użytkownikom […]

27.01.2020/
Reklama Sekwencyjna Google Ads. Zbuduj historię wideo w YouTube.

Jest styczeń, więc za Tobą pewnie masa artykułów związanych z trendami marketingowymi na najbliższy rok. Jednym z najczęściej wymienianych jest wideo (ponieważ wszystkie media społecznościowe to lubią) oraz storytelling (bo każda […]

17.01.2020/
BIO na Instagramie, które zachęci do obserwowania profilu

BIO na Instagramie może stać się atrakcyjną wizytówką profilu, jeżeli wykorzysta się cały jego potencjał. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę, żeby zachęcić innych użytkowników do obserwowania Twojego konta osobistego […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

BIO na Instagramie może stać się atrakcyjną wizytówką profilu, jeżeli wykorzysta się cały jego potencjał. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę, żeby zachęcić innych użytkowników do obserwowania Twojego konta osobistego […]

10.01.2020/
Lejek sprzedażowy w Facebook Analytics

Marketing internetowy w dużej mierze jest oparty na liczbach. Jednocześnie daje nam ogromne możliwości mierzenia efektywności działań oraz poznania grup odbiorców. Natłok liczb i współczynników potrafi jednak przysporzyć sporego bólu […]