beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
17.02.2020/
Zaplanuj wydarzenie i transmituj je w LinkedIn Live

Kto się nie rozwija, ten stoi w miejscu. Taka maksyma przyświeca wszystkim mediom społecznościowym, w tym również serwisowi LinkedIn. Jakie nowe opcje dla biznesu w ostatnim czasie zaproponował nam popularny […]

10.02.2020/
Menedżer Firmy i jego Partnerzy

Historia najczęściej zaczyna się podobnie: Podajcie nam adresy e-mail, damy Wam dostępy do Facebook’a. Natomiast za chwilę, jako agencja, która ma za zadanie przygotować kampanię i obsługiwać stronę w tym […]

31.01.2020/
Instagram Checkout – szybkie zakupy w obrębie aplikacji

Media społecznościowe cały czas się zmieniają, coraz intensywniej inspirując się platformami e-commerce. Przemianę tę widać szczególnie w przypadku Instagrama. Właściciele portalu postanowili iść tym tropem i pomóc markom sprzedawać, a użytkownikom […]

27.01.2020/
Reklama Sekwencyjna Google Ads. Zbuduj historię wideo w YouTube.

Jest styczeń, więc za Tobą pewnie masa artykułów związanych z trendami marketingowymi na najbliższy rok. Jednym z najczęściej wymienianych jest wideo (ponieważ wszystkie media społecznościowe to lubią) oraz storytelling (bo każda […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Jest styczeń, więc za Tobą pewnie masa artykułów związanych z trendami marketingowymi na najbliższy rok. Jednym z najczęściej wymienianych jest wideo (ponieważ wszystkie media społecznościowe to lubią) oraz storytelling (bo każda […]

17.01.2020/
BIO na Instagramie, które zachęci do obserwowania profilu

BIO na Instagramie może stać się atrakcyjną wizytówką profilu, jeżeli wykorzysta się cały jego potencjał. Na jakie elementy należy zwrócić uwagę, żeby zachęcić innych użytkowników do obserwowania Twojego konta osobistego […]

10.01.2020/
Lejek sprzedażowy w Facebook Analytics

Marketing internetowy w dużej mierze jest oparty na liczbach. Jednocześnie daje nam ogromne możliwości mierzenia efektywności działań oraz poznania grup odbiorców. Natłok liczb i współczynników potrafi jednak przysporzyć sporego bólu […]

06.01.2020/
CZY WARTO ZAŁOŻYĆ KONTO TWÓRCY NA INSTAGRAMIE?

Mam konto twórcy na Instagramie! To brzmi dumnie. Jednak wcale nie musisz być artystą, żeby je aktywować i korzystać z wszystkich korzyści, które ze sobą niesie. Wybór rozwiązania co prawda […]

16.12.2019/
Jakie trendy w social media czekają nas w 2020 roku?

Social media są integralną częścią życia każdego użytkownika Internetu. Codziennie dużą część wolnego czasu spędzamy na byciu online. Marki doskonale wiedzą o tym, że pozostanie w kontakcie z aktualnymi, jak […]

09.12.2019/
Jak zwiększyć Social Selling Index na platformie LinkedIn?

Odkąd Microsoft zakupił  LinkedIna za 27 mld USD, widać jak serwis dynamicznie się rozwija. Wraz z eksplozją nowych funkcji i możliwości platformy, zwiększa się również ilość osób zainteresowanych działaniami w […]

02.12.2019/
Jak korzystać z Dynamic Search Ads?

Rozwój technologiczny zmusił ludzi do zaufania maszynom przetwarzającym wielkie zbiory danych. Systemy reklamowe również funkcjonują z wykorzystaniem algorytmów, a użytkownicy coraz chętniej przekonują się do nich, wierząc im nawet bardziej […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Rozwój technologiczny zmusił ludzi do zaufania maszynom przetwarzającym wielkie zbiory danych. Systemy reklamowe również funkcjonują z wykorzystaniem algorytmów, a użytkownicy coraz chętniej przekonują się do nich, wierząc im nawet bardziej […]

25.11.2019/
Graficzne dylematy na LinkedIn

LinkedIn, mimo swojej rosnącej popularności i niekwestionowanej użyteczności, jest kanałem, który w pewnych obszarach wymaga jeszcze dopracowania. Jednym z nich są nieścisłości związane z formatami, narażające publikujących na graficzne dylematy. […]