samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Wizerunek pracownika i jego legalne wykorzystanie w social media
O wykorzystaniu wizerunku pracownika nie wspomina się w branży marketingowej wiele. Choć z powodu mody na Employer Branding ta tendencja zaczyna się zmieniać. Jeszcze mniej mówi się o prawnych aspektach […]
Google Tag Manager – poznaj najważniejsze wskazówki
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu – tak jest nie tylko z emocjami, produkcją parówek, ale też z analityką internetową. Pod płaszczykiem niewinnie wyglądających i poprawnie skonfigurowanych celów analitycznych często pracują […]
Jak stworzyć skuteczne CTA?
CTA (Call to Action) jak sama nazwa wskazuje, ma za zadanie wzywać do działania i zachęcić użytkownika do interakcji. Ten mały element potrafi dużo więcej niż może się wydawać! Na […]
Grupowanie kanałów w Google Analytics, czyli robimy porządek w Twojej analityce
Dobrze skonfigurowana analityka, to podstawa skutecznych działań. Jeśli masz stronę internetową i chcesz działać efektywnie – musisz ustawić grupowanie kanałów w Google Analytics. Czy wiesz, z którego źródła przychodzi największy ruch na […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Dobrze skonfigurowana analityka, to podstawa skutecznych działań. Jeśli masz stronę internetową i chcesz działać efektywnie – musisz ustawić grupowanie kanałów w Google Analytics. Czy wiesz, z którego źródła przychodzi największy ruch na […]
Wybór optymalizacji pod cel reklamowy
Zastanawiasz się dlaczego Twoja reklama w Google nie jest na pierwszej pozycji? Chcesz uzyskać określony zwrot z inwestycji, a nie daje Ci spokoju fakt, że reklama nie generuje dużo przejść […]
User-Generated Content na Instagramie
Od kilku lat w social media króluje trend User-Generated Content. Jego największy potencjał widoczny jest na Instagramie. Platforma daje szereg możliwości, które pozwalają na wykorzystanie treści, publikowanych w sieci przez […]
Wykorzystuj LinkedIn Insight Tag
Jeżeli odpowiadasz za marketing w firmie działającej w sektorze B2B, to wiesz jak trudno dowiedzieć się czegoś więcej o swoim kliencie tylko na podstawie Google Analytics. Informacja na temat wieku […]
Wykorzystuj LinkedIn do działań w obszarze Employee Advocacy
Odpowiedzialny, pracowity i oddany pracownik to marzenie niejednego pracodawcy. Jeżeli do tych kilku cech dodamy jeszcze lojalny i nieszczędzący ciepłych słów na temat firmy, w której przyszło mu pracować, można […]
Dopracuj graficzny wizerunek swojej marki na Instagramie
Instagram to coraz bardziej kluczowy punkt styku na linii odbiorca-marka. Oprócz bycia praktycznym narzędziem do działań wizerunkowych, okazuje się również dobrym wsparciem bezpośredniej sprzedaży. Z jednej strony, dzięki aplikacji, […]
Hashtagi na Instagramie – jak z nich korzystać?
Hashtagi na Instagramie spełniają bardzo ważne zadanie – gromadzą, kategoryzują i porządkują ogromną ilość treści o podobnej tematyce. Dzięki temu, każdy użytkownik może łatwo znaleźć najbardziej interesujące go pozycje wśród […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
Hashtagi na Instagramie spełniają bardzo ważne zadanie – gromadzą, kategoryzują i porządkują ogromną ilość treści o podobnej tematyce. Dzięki temu, każdy użytkownik może łatwo znaleźć najbardziej interesujące go pozycje wśród […]
Wykorzystuj pomocne narzędzia na Instagramie
Działania na Instagramie wymagają zaangażowania i czasu. Warto wykorzystać rozwiązania, które naszą pracę pomogą usprawnić. Poniżej moja subiektywna lista ośmiu marketingowych narzędzi i aplikacji, które sprawią, że prowadzenie Instagrama będzie […]