samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Analiza działań reklamowych na Facebooku – 5 kluczowych zasad
Działania reklamowe na Facebooku wymagają od marketerów szeregu kompetencji. Przygotowanie strategii, grup docelowych, kreacji czy treści, to dopiero początek. Sam start kampanii, ich „odpalenie”, nie jest jeszcze porą na zbieranie […]
Filozofia contentu: Hero-Hub-Hygiene
Stworzona przez Google strategia Hero-Hub-Hygiene w pierwotnym zamyśle odnosiła się do treści video. Jednak jej uniwersalna formuła sprawiła, że okazała się przydatna nie tylko przy okazji tworzenia materiałów publikowanych na […]
Koniec targetowania! Czy aby na pewno?
Każdy, kto przynajmniej raz w życiu użył Facebookowego managera reklam, spotkał się z funkcją szczegółowe opcje targetowania, która dostępna jest na poziomie ustawień zestawu reklam. Wspomniana funkcja odpowiada za to, […]
Content marketing a SEO
Celem content marketingu jest tworzenie atrakcyjnych, wartościowych i angażujących treści, które przyciągną obserwatorów i potencjalnych klientów. Natomiast zadaniem działań SEO – dobrze zoptymalizowana strona i wysoka pozycja strony w wyszukiwarkach. […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Celem content marketingu jest tworzenie atrakcyjnych, wartościowych i angażujących treści, które przyciągną obserwatorów i potencjalnych klientów. Natomiast zadaniem działań SEO – dobrze zoptymalizowana strona i wysoka pozycja strony w wyszukiwarkach. […]
Jak NIE planować budżetów marketingowych?
Pewnego dnia przykuwa Twoją uwagę film promujący jedną z marek sklepu meblowego na YouTube. W tej chwili nie potrzebujesz nowych mebli do swojego domu, dlatego też, pomimo zachęcającego CTA, nie […]
Typografia w marketingu
Głównym celem projektowania graficznego jest przekazanie treści odbiorcy za pomocą kompozycji, barwy, hierarchii oraz typografii. Mam wrażenie, że właśnie to ostatnie narzędzie jest najbardziej niedoceniane. Ale czy słusznie? Zanim przejdziemy […]
Poznaj 3 kluczowe obszary działań na Instagramie
Prowadząc efektywne działania w social media, bardzo często szukamy odpowiedzi na wiele, spędzających nam sen z powiek pytań. Czy wybrany przez nas cel jest tym właściwym? Czy nasze kampanie są […]
Witryny cashback i programy lojalnościowe zyskują na popularności!
Janek i Magda, planując ferie w górach, zaopatrzyli się właśnie w nowe narty. Po weryfikacji opinii, rekomendacji online, porównaniu parametrów i ceny wciąż nie mogli podjąć decyzji, którą z dwóch […]
15 sposobów na większą produktywność w pracy
Wypoczęci i zmotywowani wchodzimy w kolejny nowy rok. Głowa pełna jest pomysłów i planów do zrealizowania, nie tylko tych osobistych, ale również związanych z pracą i karierą. Problem w tym, […]
Testy A/B na stronie www z wykorzystaniem Google Optimize
Prowadząc firmę, prędzej czy później przychodzi na myśl pytanie – czy mogę zrobić coś lepiej? Rozwój i doskonalenie jest naturalnym procesem biznesowym, a usprawnianie swojej strony internetowej jest w obecnych […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
Prowadząc firmę, prędzej czy później przychodzi na myśl pytanie – czy mogę zrobić coś lepiej? Rozwój i doskonalenie jest naturalnym procesem biznesowym, a usprawnianie swojej strony internetowej jest w obecnych […]
Trendy Social Media w 2022
W 2021 r. przekonaliśmy się, że obecność marek w kanale internetowym jest niezbędna do budowania świadomości i realizowania celów biznesowych. We wciąż obecnym pandemicznym okresie obserwujemy, że chętnie spędzamy czas […]