samNektar™
SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
Wybierz kategorie:
Jak rozwinąć swoją kreatywność?
Zacznijmy od badania, które przeprowadziło Adobe w 2012 roku (które nadal uważam za aktualne). Polegało ono na przepytaniu kilku tysięcy osób z największych gospodarek zachodnich w temacie kreatywności. 80% badanych […]
Jak sprzedawać ideę? – marketing NGO w słusznej sprawie
Ostatni czas pokazał jak niezwykle ważny jest pierwiastek społeczny, który drzemie w naszym społeczeństwie. Obywatele organizowali się spontanicznie i realizowali pewne działania w duchu potrzeby. Jednakże to jest działanie, które […]
Kręcimy Reels na Instagramie – wszystko co musisz wiedzieć o rolkach!
Rolki, posty na tablicy, kreatywne albumy, angażujące InstaStories, transmisje na żywo – co wybrać i co publikować na Instagramie, aby zainteresować grupę docelową? Specjaliści ds. social media codziennie stają przed wyborem […]
Przestrzeń negatywna w projektowaniu
Wiele elementów w mediach i reklamie przyjęło się w kolorze białym. Odbiorca scrollując newsy, artykuły i posty w mediach społecznościowych przyzwyczaił się do standardów umieszczania czarnej treści na białym tle, […]
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?
Wiele elementów w mediach i reklamie przyjęło się w kolorze białym. Odbiorca scrollując newsy, artykuły i posty w mediach społecznościowych przyzwyczaił się do standardów umieszczania czarnej treści na białym tle, […]
Linie komunikacyjne w social media
Pracujesz nad strategią komunikacji w social media. Wyznaczasz cele, jakie marka chce osiągnąć poprzez obecność w wyznaczonych kanałach mediów społecznościowych, określasz grupę docelową, tworząc persony. Znasz dobrze formaty, które najlepiej […]
Reklamy, które zwiększają liczbę klientów – Pozyskuj leady na Facebooku!
Pozyskiwanie leadów, czyli danych kontaktowych osób zainteresowanych naszym produktem/usługą to prawdopodobnie drugi, po bezpośredniej sprzedaży, najistotniejszy efekt, który możemy osiągnąć poprzez działania reklamowe w Internecie. Zasadniczo strategie i metody ich generowania składają się na całą osobną gałąź marketingu znaną jako Lead Generation. Jednym z narzędzi, które mogą ułatwić nam ich zdobywanie są Facebookowe reklamy typu Lead Ads. Lead Adsy składają się z części graficzno-tekstowej, która ma zachęcić do kliknięcia oraz formularza, który umożliwia pozostawienie swoich danych. Ich celem jest maksymalne uproszczenie procesu dla potencjalnego klienta, dlatego wszelkie możliwe dane, takie jak np. imię i nazwisko czy adres e-mail są automatycznie uzupełniane na podstawie danych z Facebooka.
Mapa podróży klienta jako podstawa strategii marketingowej
Chciałabym Wam przedstawić metodę, która stanowi w Beeffective podstawę przygotowania strategii marketingowej. Cenię ją za uniwersalność i za to, że w centrum stawia klienta. Metoda, niczym Google Analytics, sprawdza się […]
Analiza działań reklamowych na Facebooku – 5 kluczowych zasad
Działania reklamowe na Facebooku wymagają od marketerów szeregu kompetencji. Przygotowanie strategii, grup docelowych, kreacji czy treści, to dopiero początek. Sam start kampanii, ich „odpalenie”, nie jest jeszcze porą na zbieranie […]
Filozofia contentu: Hero-Hub-Hygiene
Stworzona przez Google strategia Hero-Hub-Hygiene w pierwotnym zamyśle odnosiła się do treści video. Jednak jej uniwersalna formuła sprawiła, że okazała się przydatna nie tylko przy okazji tworzenia materiałów publikowanych na […]
Koniec targetowania! Czy aby na pewno?
Każdy, kto przynajmniej raz w życiu użył Facebookowego managera reklam, spotkał się z funkcją szczegółowe opcje targetowania, która dostępna jest na poziomie ustawień zestawu reklam. Wspomniana funkcja odpowiada za to, […]
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!
Każdy, kto przynajmniej raz w życiu użył Facebookowego managera reklam, spotkał się z funkcją szczegółowe opcje targetowania, która dostępna jest na poziomie ustawień zestawu reklam. Wspomniana funkcja odpowiada za to, […]
Content marketing a SEO
Celem content marketingu jest tworzenie atrakcyjnych, wartościowych i angażujących treści, które przyciągną obserwatorów i potencjalnych klientów. Natomiast zadaniem działań SEO – dobrze zoptymalizowana strona i wysoka pozycja strony w wyszukiwarkach. […]