beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
07.11.2024/
Nie prześpij Black Friday!

To dosłownie ostatni dzwonek, aby przygotować swój marketing na Black Friday (w tym roku przypada 29 listopada!) i nadchodzące zaraz po nim Święta Bożego Narodzenia – najgorętszy okres sprzedażowy w […]

05.11.2024/
Kampanie zakupowe Advantage+ w Meta – czy faktycznie dają przewagę?

W erze, gdzie marketing cyfrowy przypomina wyścigi Formuły 1, kampanie zakupowe Advantage+ od Meta to niczym zaawansowany bolid napędzany sztuczną inteligencją. Dla marketerów i specjalistów od performance marketingu, codzienne wyzwania […]

15.10.2024/
Studia Social Media Manager

Chcesz zostać Social Media Managerem? Trwa rekrutacja na studia podyplomowe! Rekrutacja na studia podyplomowe Social Media Manager ONLINE ruszyła po raz czwarty! Razem z WSAiB w Gdyni działamy po raz […]

04.10.2024/
Jak dobrze wybrać agencję digitalową? 10 sytuacji, w których powinna zapalić ci się czerwona lampka!

Wybór agencji digital marketingowej to niezwykle istotna i strategiczna decyzja, która ma ogromny wpływ na realizację celów biznesowych firmy. Niezależnie od tego, czy twoja marka miała już okazję współpracować z […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Wybór agencji digital marketingowej to niezwykle istotna i strategiczna decyzja, która ma ogromny wpływ na realizację celów biznesowych firmy. Niezależnie od tego, czy twoja marka miała już okazję współpracować z […]

26.09.2024/
Wspieramy Grupę Żabka w prowadzeniu profilu na LinkedIn!

Współpracujemy z Żabką w zakresie działań B2B, budując świadomość marki w mediach społecznościowych i zaangażowanie odbiorców na platformie LinkedIn. Po roku  współpracy, społeczność zgromadzona wokół profilu marki urosła do ponad […]

20.09.2024/
Jak (nie) budować marki osobistej na LinkedIn z pomocą sztucznej inteligencji

Gdyby istniała cyfrowa ustawa krajobrazowa, z pewnością wzięłaby pod lupę LinkedInowe posty tworzone przez AI. Każdy wpis z grafiką przedstawiającą ludzi z siedmioma palcami u jednej ręki i trzema nogami […]

09.09.2024/
O Pucku, marketingu inwestycji deweloperskich i obecnej sytuacji na rynku nieruchomości.

Rozmowa Adrianny Sowińskiej z Mikołajem Soitz Promocja inwestycji deweloperskich to trudny i rozbudowany temat, zależny od wielu czynników. #SamNektar, który przygotowaliśmy na ten temat, ma formę wywiadu: marketingowca z ekspertem […]

19.08.2024/
Czy to dobry moment, aby zacząć budować markę osobistą na LinkedIn?

Marka osobista, czyli personal branding, to w ostatnim czasie bardzo nośny i modny temat. LinkedIn, jako największa na świecie platforma dla profesjonalistów, stał się nieodzownym narzędziem dla tych, którzy chcą […]

12.08.2024/
Twórz skuteczne kampanie w Microsoft Ads

Wprowadzenie do Microsoft Ads Microsoft Ads, potężna platforma reklamowa online, wcześniej znana jako Bing Ads, oferuje firmom dostęp do milionów potencjalnych klientów poprzez Microsoft Search Network i strony partnerskie. Wykorzystaj […]

05.08.2024/
Jak skutecznie reklamować swoją markę na TikToku?

Potężne narzędzie marketingowe TikTok to platforma, która zyskała olbrzymią popularność na całym świecie. Obecnie TikTok może pochwalić się ponad miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie. Nie dziwi fakt, że reklama na TikToku […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Potężne narzędzie marketingowe TikTok to platforma, która zyskała olbrzymią popularność na całym świecie. Obecnie TikTok może pochwalić się ponad miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie. Nie dziwi fakt, że reklama na TikToku […]

19.07.2024/
Jak Marketing Automation zmienia biznes: rozmowa z Katarzyną Dudzic z GetResponse

Marketing automation to jedno z najpotężniejszych narzędzi, które firmy mogą wykorzystać, aby zoptymalizować swoje działania marketingowe i osiągnąć lepsze wyniki. Niestety, wiele przedsiębiorstw wciąż nie w pełni wykorzystuje potencjał, jaki […]