beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

samNektar

SamNektar to ekspercki cykl artykułów opracowywanych przez zespół specjalistów Beeffective (i prawdopodobnie ostatnie teksty napisane przez ludzi). Serwujemy dużą dawkę wiedzy, praktyczne porady i wskazówki na temat działań w przestrzeni digital.
Wyszukaj:
29.09.2025/
Jak Asystent AI rozwiązuje 5 największych problemów digital marketera?

Praca w marketingu cyfrowym jest jak gra w teatrze jednego aktora. W jednym momencie grasz rolę analityka, stratega, specjalisty od reklam i copywritera. Codziennie żonglujesz danymi, gasisz pożary w kampaniach […]

01.09.2025/
Timing w performance marketingu: lekcja z retrogradacji Merkurego

Znasz to uczucie, gdy kampania, którą dopracował_ś w każdym szczególe, rusza z gracją rozpędzonego pociągu, który właśnie wypadł z torów? Oryginalne założenia nagle się zmieniają, kreacje mają literówki, a budżet […]

25.08.2025/
LinkedIn B2B w praktyce

Jeszcze kilka lat temu LinkedIn był traktowany głównie jak cyfrowe CV – miejsce, gdzie aktualizowało się doświadczenie zawodowe i zbierało gratulacje przy zmianie pracy.Dziś ta rola to tylko mały fragment. […]

18.08.2025/
Studia podyplomowe Social Media Manager – Twój krok do kariery w digitalu

Social media marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów współczesnego marketingu. Firmy z różnych branż poszukują dziś specjalistów, którzy potrafią nie tylko planować, prowadzić i optymalizować kampanie w mediach […]

24.07.2023/
Wertykalne wideo w praktyce — jak robić to dobrze?

Social media marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów współczesnego marketingu. Firmy z różnych branż poszukują dziś specjalistów, którzy potrafią nie tylko planować, prowadzić i optymalizować kampanie w mediach […]

28.07.2025/
Myśl kreatywnie! Kampanie kreatywne i digital marketing od praktycznej strony

2025 rok w marketingu pędzi w takim tempie… Jeszcze kilka lat temu nikt nie przypuszczał, że wsiądziemy do takiego ekspresu. Co poradzić, żeby pociąg technologiczny nam nie odjechał? Znaleźć ludzi, […]

14.07.2025/
Czy Twoja marka jest widoczna dla AI? Nadchodzi era AIO czyli SEO dla Generatywnej AI

Witamy w nowej erze wyszukiwania, w której dominują już nie tylko klasyczne algorytmy Google, ale również generatywna sztuczna inteligencja. ChatGPT, Gemini, Perplexity, a wkrótce SearchGPT redefiniują sposób, w jaki użytkownicy […]

20.06.2025/
Jak skutecznie rozwijać kompetencje digital marketingowe w 2025 roku? 

Masz wrażenie, że Twoja firma nie wykorzystuje jeszcze pełnego potencjału marketingu online. Wiesz, że algorytmy, trendy i narzędzia zmieniają się szybciej, niż można za nimi nadążyć. Jeśli te stwierdzenia są […]

28.05.2025/
SEO na LinkedIn kluczowym narzędziem budowania widoczności

W świecie marketingu B2B LinkedIn nie jest już tylko siecią kontaktów zawodowych – to pełnoprawna wyszukiwarka wiedzy, usług i ekspertów. Zanim ktoś wpisze Twoją firmę w Google, sprawdzi Twój profil, […]

19.05.2025/
5 powodów, dla których warto odbyć staż w agencji digital

Stoisz na początku swojej drogi zawodowej i rozważasz różne możliwości? A może studiujesz kierunek związany z marketingiem i zastanawiasz się, gdzie zdobyć pierwsze doświadczenie? Jednym z najlepszych wyborów, jakie możesz […]

07.05.2025/
Dlaczego Twoja “strategia” social media nie działa?

Masz zespół, content, budżet… a wyników brak? Niestety, to dosyć powszechne zjawisko. Znasz to uczucie, kiedy po miesiącach planowania, tworzenia treści, inwestowania w reklamy, budowania obecności w digitalu i strategii […]

20.02.2023/
Performance Marketing w 2023 roku. Narzędzia, które musisz znać!

Masz zespół, content, budżet… a wyników brak? Niestety, to dosyć powszechne zjawisko. Znasz to uczucie, kiedy po miesiącach planowania, tworzenia treści, inwestowania w reklamy, budowania obecności w digitalu i strategii […]

25.04.2025/
Inteligencja sztuczna, ale efekty dalej realne! Jak AI wpłynęło na reklamy płatne?

W marketingu zmienia się praktycznie wszystko – od trendów i algorytmów po interfejsy narzędzi, które miały być „bardziej intuicyjne”, a koniec końców i tak nie wiadomo, gdzie kliknąć. Ale jedna […]