beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Urząd Miasta Gdyni

Urząd Miasta Gdyni to główny organ administracji publicznej w mieście Gdynia odpowiedzialny za zarządzanie różnorodnymi aspektami życia miejskiego, takimi jak infrastruktura, planowanie przestrzenne, usługi publiczne i inne sprawy miejskie.

case study cover image

Wyzwanie

Promocja miasta w otwarty i nowoczesny sposób.

Platformy

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter

Zakres

  • Przygotowanie strategii obecności marki w social mediach, w takich kanałach jak Facebook, Instagram oraz Twitter
  • Wdrożenie strategii na początkowym etapie działań
  • Planowanie komunikacji z klientami marki angażującej fanów
  • Odpowiadanie na zapytania i komunikacja na profilach marki
  • Content efemeryczny na Instagramie z wykorzystaniem natywnych narzędzi (ankiety, quizy, gify, muzyka)

Grupa uderzeniowa

Nowoczesny plan

Stworzyliśmy plan działań, który zakładał promocję miasta w nowoczesny sposób.

Urząd Miasta Gdynia zwrócił się do nas z zapotrzebowaniem na przygotowanie strategii obecności w mediach społecznościowych. Stworzyliśmy plan działań, który zakładał promocję miasta w nowoczesny sposób, z wykorzystaniem najlepszych dostępnych narzędzi.

Efektywne wdrożenie

Informowaliśmy o kwestiach istotnych dla mieszkańców.

Oprócz stworzenia strategii komunikacji w takich kanałach jak Facebook, Instagram oraz Twitter Miasto Gdynia oddało nam również jej wdrożenie na początkowym etapie działań. Regularnie publikowaliśmy materiały promujące wydarzenia odbywające się na terenie miasta oraz relacjonowaliśmy ich przebieg. Informowaliśmy o kwestiach istotnych dla mieszkańców, nie zapominając o propozycjach podkreślających nadmorski, turystyczny charakter miasta.

O naszej współpracy:

Agencja wykazała otwartą i kreatywną postawę wobec naszych oczekiwań. W szybki sposób reagowała na wszelkie sytuacje kryzysowe. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić Beeffective jako profesjonalną i godną zaufania firmę.

Małgorzata Omachel-Kwidzińska
Wydział Komunikacji Społecznej i informacji | Referat Relacji z Mediami