Ja Cię szkolę! Czas na prawdziwą rewolucję w Twoim podejściu do TikToka! Jeśli chcesz, aby treści, które tworzysz dotarły do szerszego grona odbiorców i angażowały społeczność, to mamy coś dla Ciebie!
Dołącz do nas podczas szkoleń OPEN!
Czym są szkolenia OPEN?
Proste! To otwarte, dostępne dla każdego, niezależnie od poziomu doświadczenia, sesje edukacyjne. Uczestnicy mają możliwość wyboru tematyki z szerokiego wachlarza tematów związanych z TikTokiem i marketingiem w mediach społecznościowych.
Szkolenia odbywają się w formie warsztatów, sprzyjających aktywnemu uczestnictwu i wymianie doświadczeń. Zero nudy, maksimum wiedzy!
Dlaczego warto się szkolić?
(I dlaczego najlepiej z Beeffective?)
Szkolenia z Tik Toka to aktualnie kluczowy krok w budowaniu skutecznej strategii marketingowej. Umiejętności nabyte w trakcie szkolenia pozwalają zwiększyć wiedzę, zrozumieć trendy oraz rozwijać kreatywność w tworzeniu angażujących treści.
Wybierając Beeffective, zyskujesz:
#knowledge
Wiedza poparta praktyką
Wiedza przekazywana podczas szkolenia jest dostosowana do poziomu zaawansowania i indywidualnych potrzeb każdego uczestnika, dzięki czemu można ją od razu wykorzystać w praktyce!
#trendy
Szeroki zakres tematyczny
Szkolenie zahacza o różne tematy, dzięki czemu każdy może zgarnąć solidną dawkę wiedzy z różnych dziedzin. Wszystko po to, żeby zdobyte umiejętności mogły od razu przydać się w codziennej pracy.
#personalizacja
Rozwiązania pudełkowe i szyte na miarę
Nasze szkolenie to miks gotowych rozwiązań „pudełkowych” i propozycji „szytych na miarę” – dopasowanych do specyficznych potrzeb uczestników. Dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie i wyciągnie maksimum korzyści.
Jak wyglądają nasze szkolenia?
Spotykamy się w sali konferencyjnej Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni, wyposażonej w projektor i flipchart, co zapewnia wygodę i interaktywność zajęć. Dostępne jest szybkie łącze internetowe, zarówno przewodowe, jak i bezprzewodowe, dzięki otwartej sieci Wi-Fi. Dla gości przewidziano także wygodny parking, co ułatwia dostęp do naszego centrum szkoleniowego.
Tematyka szkoleń
Opcja 1.
Efekt_wny marketing na TikToku: część 1
Start działań na TikToku
1) Statystyki i informacje podstawowe – dlaczego warto być na TikToku?
2) Kim są użytkownicy TikToka?
3) Demografia, zachowania i preferencje.
4) Algorytmy na TikToku.
5) Nowości na platformie – czego możemy się spodziewać?
6) Tworzenie profesjonalnego i przyciągającego uwagę profilu firmowego.
7) Bio, linki, CTA (Call to Action).
8) Spójna wizualna tożsamość marki na TikToku.
9) Jak tworzyć interesujące filmy na TikToka – przegląd aplikacji.
10) Wykorzystanie AI na TikToku.
– AI w optymalizacji profilu i przygotowaniu opisów.
– Automatyczne kreowanie treści inspirowanych trendami.
11) Benchmarki i dobre praktyki.
12) Case studies.
Efekt_wny marketing na TikToku: część 2
Trendy na TikToku i ich wykorzystanie dla marek
1) Trendy na TikToku – jak je rozpoznać na platformie (narzędzia).
2) AI w tworzeniu treści:
– Wykorzystanie AI do analizy trendów – jak narzędzia AI pomagają przewidywać, jakie treści będą popularne?
– Automatyczne generowanie treści na podstawie algorytmów.
3) Dlaczego warto brać udział w duetach?
4) Efektywne wykorzystanie hashtagów.
5) Trendy z TikToka dla Twojej marki – burza mózgów
i generowanie 5 pomysłów.
6) Go viral – jakie są cechy wiralowego filmu na TIkToku?
7) Viral na TikToku- nasze cse study, krok o kroku.
8) Dobre praktyki i inspiracje.
Opcja 2.
Efektywna kampania reklamowa na TikToku: część 1
Wprowadzenie do platformy i tworzenie pierwszych reklam
1) Wprowadzenie do TikToka: krótki przegląd platformy, jej popularności, użytkowników i trendów
2) Dlaczego TikTok nadaje się do kampanii performance? Różnice w porównaniu z innymi platformami
3) Jak kampania performance na TikToku może pomóc Twojej marce
4) Cele kampanii reklamowej performance
5) Kreacje reklamowe i targetowanie
6) Tworzenie efektywnych kreacji: zasady skutecznych treści na TikToku
7) Formaty reklamowe na TikToku
8) Targetowanie grup docelowych
Efektywna kampania reklamowa na TikToku: część 2
Optymalizacja i pomiar wyników
1) Mierzenie skuteczności kampanii
2) Optymalizacja kampanii: Jak monitorować wyniki kampanii w TikTok Ads Manager
3) A/B testing: jak testować różne warianty kreacji reklamowych i optymalizować na bieżąco
4) Wykorzystanie TikTok Pixel – tworzenie Custom Audience
5) Analiza raportów systemowych
6) Jak wykorzystać moc TikToka dla Twojej marki?
7) Warsztaty praktyczne: Campaign 8) Mix na TikToku dla Twojej Marki
9) Q&A
Potrzebujesz konsultacji, na jakie szkolenie postawić?
Dla kogo są nasze szkolenia?
Indywidualnie
Pasjonaci marketingu, Przedsiębiorcy JDG, Freelancerzy
Zespoły
Zespoły marketingu i komunikacji, Teamy wdrażające nowe platformy,
Start-upy
Organizacje
Firmy, Instytucje publiczne, Organy korzystające z dofinansowania
Przekonany/a do szkolenia z Beeffective?
A kto będzie Cię szkolić?
Klaudia Chmielewska
Head of Digital
Klaudia to trenerka z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu i social media. Obecnie pełni funkcję Head of Social Media w Beeffective oraz zarządza pracą 10 social media specjalistów. Odpowiedzialna jest za przygotowanie ponad 100 strategii i obecności marek w social media oraz action planów. Od 2021 koordynuje studia podyplomowe Social Media Manager, na których również wykłada.
Współpracowała i nadal pracuje z takimi Klientami jak: home&you, Urząd Miasta Gdyni, NEST Bank, BAYER, AVIKO, Big Star Shoes.
Karolina Kumor
Digital Marketing Manager
Karolina to trenerka z ponad 10-letnim doświadczeniem w marketingu i social media. Obecnie Digital Marketing Managerka w Beeffective. Przez lata współorganizowała wydarzenia Crash Mondays w Krakowie oraz w Gdyni. Od 2021 koordynuje studia podyplomowe Social Media Manager, na których również wykłada, takie przedmioty jak: Komunikacja w social media, Influencer marketing czy Copywriting.
Współpracowała i nadal pracuje z takimi
Klientami jak: Bayer, Mowi, Pandora, Pracuj.pl, Trefl.
Agata Zabłocka
Performance Specialist
Agata to trenerka z 3,5-letnim praktycznym doświadczeniem w prowadzeniu kampanii reklamowych z zakresu performance marketingu dla różnych branż. Posiada solidne fundamenty zdobyte na duńskiej uczelni w zakresie International Sales and Marketing Management, dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby przedsiębiorców. Swoją karierę rozpoczęła na stażach w austriackiej firmie Refurbed oraz japońskiej Housing Japan.
Współpracowała i nadal pracuje z takimi klientami jak Skoda Plichta, MOWI, AB Investor oraz Wolves Summit.
Nie zastanawiaj się dłużej! Odezwij się do nas: