Człowiek renesansu naszego graficznego #Atelier. Zrobi grafikę, sprzeda wędlinę, przewiezie kabrioletem, a na koniec poczaruje w After Effects.
SUPERMOCE:
– mistrz grafiki niebanalnej
– finezyjny we wszechstronności
– błyskotliwy w brainstormingu
Łukasz jest znakomity w obróbce zdjęć produktowych. W #Atelier mówią, że robi dobre cienie i dobrze ściemnia. Przy nudnych taskach przemyka w Trello jak cień. A może to tylko iluzja?
Zaproś go na brainstorming, wyjdziesz z gotową koncepcją kampanii. O jego wszechstronności dowiesz się szybko – bo wie i mówi dużo o wszystkim. Czasem za dużo. Gdyby projektował tyle, ile mówi, nie potrzebowalibyśmy więcej grafików.
Skala podziwu Łukasza rośnie wprost proporcjonalnie do Twojej wiedzy o nietypowych samochodach, ale bez obaw – nawet jeśli nic nie wiesz o motoryzacji, możesz zaskarbić sobie jego sympatię. Zacznij od wspólnych interesów, a zanim się zorientujesz, posłuchacie razem rocka albo zaprosi Cię na mecz.
Bohater pierwszego roastu w historii Beeffective. Podobno płakał. Do dziś nie wiemy, czy ze śmiechu.
Doppelherz - niemiecka marka oferująca suplementy diety i wyroby medyczne dla dorosłych. Na polskim rynku obecna jest od ponad 100 lat. W portfolio marki znajdziemy produkty dobrze znane i lubiane przez szerokie grono odbiorców w każdym wieku.
Z okazji 30-lecia AB Inwestor, postanowiliśmy rozpocząć zupełnie nowy rozdział komunikacji nie tylko w przestrzeni online, ale również offline.
Dzięki naszemu doświadczeniu w prowadzeniu efektywnych działań dla centrów handlowych doskonale wiemy, że w komunikacji potrzeba czegoś więcej niż samej promocji bieżących wydarzeń...
Wsparcie i zwiększanie sprzedaży w sklepie online, poprzez kampanie płatne.
Z firmą Lactima współpracujemy nieprzerwanie od 2016 roku, realizując kampanie online nastawione na efekt oraz angażującą komunikację w kanałach społecznościowych.
Wprowadzenie na rynek nowej gry, zapewniając jej strategię i dalsze, digitalowe wdrożenie.
Wykorzystaliśmy magię reklam na YouTubie, aby rozwinąć prowadzeniu kampanię promocyjną dla gry planszowej Winning Moves TOP TRUMPS Match Harry Potter
Odświeżenie wizerunku marki, co podwyższyło prestiż oferty mieszkań i kampanii w digitalu.
Kampania reklamowe TikTok & Meta Ads dla gry Ubongo wraz z kompleksową produkcją kreacji i spotu telewizyjnego