Harmonia bije od jej biurka, kalendarza i wykonywanej pracy. Mistrzyni copywritingu i znajdowania okazji do citybreak’ów.
SUPERMOCE
– aksamitny głos
– czarne serce
– copywriterskie złoto
Kaja lubi wykorzystać cały urlop w pierwszym kwartale roku i potem płakać, że już go nie ma. Bo jak urlopuje, to z rozmachem. Podobnie ma z projektami – jak ją do jakiegoś angażujemy, to nie ma żadnych wątpliwości, że będzie profesjonalnie, terminowo i tak, jak trzeba. Jest znakomita w copywritingu – potrafi napisać teksty właściwie o wszystkim. Lubi wyzwania, więc jak reprezentujesz nietypową branżę, może Ci to udowodnić.
Na zdjęciach zawsze prezentuje najpiękniejszy uśmiech w Beeffective. Do nas w pracy też się uśmiecha, ale tylko czasami. Na jej sympatię trzeba zapracować, ale gwarantujemy – warto! Lubi sobie porapować, obojętnie czy to na koncercie czy w biurze. Gdy zdecyduje się pokazać przed Tobą ten talent, możesz mieć pewność, że lody zostały przełamane.
Nie ma co ukrywać – Kaja ma parcie na szkło, więc w wielu naszych produkcjach video możecie zobaczyć właśnie ją. Sama mówi, że to przez to, że jej niespełnionym marzeniem jest zostanie podcasterką, ale wiecie jak to jest z marzeniami: stay tuned! Jej prezencja, pewność i aksamitny głos przydają się również podczas wielu szkoleń, warsztatów i wykładów, które prowadzi.
Poza tym lubi Lego, lubi ogórki małosolne, lubi pieski i lubi mieć dużo fajnych butów w szafie. Zawsze zamyka imprezy integracyjne. „Po tatuażach ją poznacie”.
Nasz cykl ma już 5 lat i liczy 250 nektarów!
Z firmą Lactima współpracujemy nieprzerwanie od 2016 roku, realizując kampanie online nastawione na efekt oraz angażującą komunikację w kanałach społecznościowych.
Tworząc dla Mana Mana Key Visual naszym priorytetem było stworzenie spójnej i estetycznej komunikacji, która będzie jej znakiem rozpoznawczym. Stworzyliśmy zatem Key Visual, oparty na charakterystycznej dla brandu kolorystyce, której najmocniejszym punktem wizualnym jest kolor manaViolet.
Konsekwentnie realizowane pod kątem zakupów działania efemeryczne, okazały się jednym z kluczowych aspektów w strategii e-marketingowej e-commerce Big Star Shoes.
Wielokanałowe działania reklamowe wraz z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych dla autoryzowanego dealera Toyoty.
Generowaliśmy 80 kalorycznych leadów dla branży IT miesięcznie