beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx
member thumbnail

Anna Ratajczak-Piotrowska

Strategy Consultant | Co-Founder

#NoRiskNoMagic
#LifeAttitiude
#MiłośniczkaPodróży

Przeczytaj artykuły LinkedIn
member thumbnail

Nie ma, że się nie da. Wszystko się da. Ma tyle energii, że nie musi pić kawy. Pierwsze taski zleca, zanim porządnie otworzysz oczy o poranku.


SUPERMOCE
– jest wszędzie
– jest szybka
– jest nieustępliwa

Szybciej myśli i mówi, niż Ty czytasz. Uwielbia zlecać wszystko na już. Charakteryzuje ją fraza: life attitiude na TAK! Nie ma dnia, w którym nie rozpierałaby jej energia. 

Ma większą siłę przebicia niż każdy, kogo znasz i ponad 15 lat doświadczenia w marketingu, na wielu stanowiskach. Dziś korzysta z tych lat doświadczeń – jako współzałożycielka Beeffective. Z uśmiechem, wypełniona adrenaliną, bierze na klatę najtrudniejsze projekty. Dla niej “nie ma rzeczy niemożliwych” to nie jest pusty frazes, tylko dewiza dzięki której Beeffective jest w tym miejscu rozwoju. Chce więcej i sięga coraz wyżej. 

Gdy zatrudnia kolejnych pracowników agencji, mówi: technicznych rzeczy Cię douczymy, bardziej liczy się to, kim jesteś, czy chcesz się rozwijać, czy masz w sobie pasję i ambicję. To najbardziej nieustępliwa osoba, jaką znamy. Ma zajawkę na ciągły progres, rozwój i wprowadzanie nowości. Nie można jej odmówić skuteczności. Chyba ma zamontowany silnik z jakiegoś Ferrari, bo regularnie sunie jak strzała po biurowych korytarzach w coraz bardziej kolorowych ubraniach. Jak Cię spotka, możesz mieć pewność, że kolejny nadprogramowy task jest bliżej niż myślisz.

Obecnie rozbudowuje dział Sales agencji Beeffective. W końcu to mistrzyni negocjacji i prowadzenia spotkań. Wszystkich zna, o wszystkich słyszała. Co by nie mówić, ma posłuch.

W wolnych chwilach uwielbia podróżować. Jej cel to wszystkie kontynenty świata i po przeczytaniu tego opisu już wiesz, że jeśli mówi, że coś jest jej celem, to go zrealizuje. Prędzej, niż później. Poza tym pływa, nurkuje, śmiga na rolkach. Uwielbia też eksplorować kolejne gdyńskie miejscówki. Musi się dziać, bo przecież nie usiedzi w jednym miejscu.

PS W trakcie czytania przez Ciebie tego opisu zdążyła odebrać 8 telefonów, odpisać na 11 maili, zlecić 3 taski na korytarzu i zjeść połowę obiadu. W końcu nigdy nie dojada.

Zobacz kolejną osobę

Zobacz co pisze Anna:

Studia Social Media Manager

Jak dobrze wybrać agencję digitalową? 10 sytuacji, w których powinna zapalić ci się czerwona lampka!

Czy to dobry moment, aby zacząć budować markę osobistą na LinkedIn?