beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx
member thumbnail

Adrianna Tęczar

Performance Marketing Specialist

#dokładnadobólu
#FankaRocka
#żyjebyjeść
#grammarnazi
#yesgirl

Przeczytaj artykuły LinkedIn
member thumbnail

Trudny, złożony projekt i Ada to idealna para. Lubi wyzwania? Tak. Lubi, gdy wszystko jest na swoim miejscu? Tak. W końcu to nasza #yesgirl!


SUPERMOCE

  • – najbardziej uporządkowana osoba w Beffective
  • – ma bystre oko i generalnie: jest bystra
  • – nie przepuści żadnego błędu

Ada, gdy dołączyła do działu Performance Marketingu w Beeffective, okazała się być naprawdę porządną i… uporządkowaną osobą. Ma chyba największą harmonię w Trello, na pulpicie i biurku w całej firmie. Dobrze, że przy tym układaniu wszystkiego, nikogo nie rozstawia po kątach. Na to jest na szczęście zbyt miła. Rozkłada za to wiele tematów na czynniki pierwsze. 

Uwielbia, jak wszystko jest na swoim miejscu. Dobrze, że pracuje w Performance Marketingu, pełnym tabelek i ładnych wykresów. Tak sobie myślimy… rzadko zagląda do #TeamSocial. Pewnie chodzi o panujący w nim (od czasu do czasu) kreatywny chaos…

Ada ułożone rzeczy generalnie ma we krwi. Sprawnie układa taski i projekty. Podobnie jej idzie z puzzlami. Jej ulubione to (niespodzianka!) te najbardziej skomplikowane. Jak zaproponowaliśmy jej 1000 elementów, tylko przewróciła oczami. 1000 elementów to zdąży złożyć, zanim Ty przeczytasz ten opis do końca. 

Mówi o sobie: typowa multipotencjalistka. Przyznamy – musieliśmy to wygooglować i teraz możemy Ci powiedzieć, że w tym słowie zawiera się charakterystyka Ady: ma wiele różnych zainteresowań, umiejętności, szybko się adaptuje w nowych sytuacjach oraz lubi wyzwania i różnorodne doświadczenia. Bez wątpienia dzięki temu idealnie odnajduje się w ciągle zmieniającym się świecie marketingu. 

A Ada prywatnie? Dla relaksu gotuje potrawy z całego świata, albo kolejkuje pod stadionem w oczekiwaniu na koncert Rammstein. Zależy, jaka akurat pogoda. Czasem nawet sama chwyta gitarę w dłoń. Podobno jej TOP to indyjskie dania. Podobno, bo jeszcze czekamy na próbkę w naszej firmowej kuchni. Lubi cykać zdjęcia, ale sama rzadko się cyka. Jest zakręcona na punkcie koreańskich kosmetyków. Jej pasje moglibyśmy wymieniać i wymieniać, ale kończą nam się znaki – tak jak jej doba, by je wszystkie realizować. 

Jeśli Twoja marka trafi pod skrzydła tej perfekcjonistki, będziesz mieć pewność, że wszystko jest na swoim miejscu, dopięte na ostatni guzik. A Ty w końcu spokojnie odetchniesz!

Zobacz kolejną osobę

Zobacz co pisze Adrianna:

Analityka internetowa. Jakie zmiany nas czekają i jak się do nich przygotować?