Założenia kampanii reklamowej
Celem realizowanych dla Klienta kampanii była sprzedaż produktów w sklepie internetowym puccini.pl.
Reklamy targetowano przede wszystkim do osób zainteresowanych podróżami oraz do kobiet w wieku 24-50 lat. Działania reklamowe realizowaliśmy w oparciu o platformy reklamowe, które dopiero zdobywają popularność m.in. Pinterest Ads oraz TikTok Ads. Zrealizowaliśmy też kampanie w Google i FB, mając na celu osiągnięcie jak najwyższych przychodów. W ramach współpracy z Puccini, wykorzystywaliśmy formaty reklamowe, dopasowane do każdego z etapów lejka sprzedażowego oparte o grafiki statyczne i animacje. Wykorzystywaliśmy również materiały video, aby działać na górze lejka sprzedażowego.
Efektywna kampania reklamowa
Najskuteczniejszą kampanią dla Klienta okazały się reklamy dynamiczne Dynamic Product Ads (DPA), czyli bazujące na automatycznie aktualizowanym katalogu produktów.
Reklamy DPA umożliwiły dotarcie do odbiorców potencjalnie zainteresowanych produktami Puccini oraz takich, którzy odwiedzili sklep online Klienta.
Efekty działań
Konsekwentnie realizowane działania kampanijne, wykorzystanie marketing automation oraz dywersyfikacja różnorodnych narzędzi, wpłynęły znacząco na zwiększenie sprzedaży i generowanie zysków brandu w kanale e-commerce.
Facebook marki
Instagram marki
Nie chce Ci się czytać? Obejrzyj!