beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Sprawdź trendy graficznego contentu

Wraz z rozwojem social media i natłokiem błyskawicznych komunikatów, wykształcił się nowy model komunikacji, oparty o graficzny content. Współczesny przekaz marketingowy ma mniej czasu, żeby dotrzeć do odbiorcy, dlatego powinien być atrakcyjny.

Dlatego tak ważne jest, by obrazy, których używasz w kontakcie z odbiorcą, od razu przyciągały jego uwagę. Podpowiem Ci, jakie nowe, atrakcyjne formaty graficzne są obecnie w trendach. Pomogą Ci one wypozycjonować Twój profil jako profesjonalny i podążający z duchem czasu.

?Biały kontur – masowo wykorzystywany przez użytkowników YouTube’a, obecnie upowszechnia się na Facebooku. Umożliwia porządkowanie treści, kiedy np. w komunikacji employer brandingowej chcemy odróżnić eksperckie treści od codziennych, spontanicznych relacji:
http://bit.ly/grafika_z_konturem

?Ramka – dodaje profesjonalizmu, skupia uwagę, umożliwia wprowadzenie złudzenia przestrzenności i ujednolica komunikaty:
http://bit.ly/grafika_z_ramka

?Cienie – to estetyczny upgrade naszych grafik. Wprowadzając złudzenie przestrzenności, wywołujesz wrażenie realności prezentowanych produktów:
http://bit.ly/grafika_z_cieniami

?Emoji – ze względu na powszechność użycia emoji, warto pomyśleć o nadaniu im indywidualnych cech. Jednym ze sposobów jest schowanie ich za (wysuwającymi się w ten sposób) elementami, których dotyczyć ma głosowanie:
http://bit.ly/grafika_z_emoji

?Niejednolite tło – pomaga przyciągnąć uwagę, osadzając produkty w przestrzennej sytuacji. Typ zastosowanej faktury musi ściśle korespondować z otoczeniem, z jakim kojarzy się produkt:
http://bit.ly/niejednolite_tlo

?Kolaż fotograficzny – połączenie większej ilości fotografii wyróżni post na tle podobnych materiałów. Dzięki temu odbiorca nie przegapi np. zaplanowanego wydarzenia, myśląc, że ogląda jedną z kolejnych grafik bez kontekstu:
http://bit.ly/kolaz_fotograficzny

?Przestrzenne cover photo – pomaga zrobić pierwsze wrażenie na odbiorcach fanpage’a. Należy u dołu grafiki dodać biały pasek (który płynnie przejdzie w layout panelu Facebooka) i „wydobyć” spod niego któryś z elementów:
http://bit.ly/przestrzenne_cover_photo

?Minimalistyczny tekst – z nazwą produktu lub typem kolekcji, to gustowny akcent, dyskretnie podkreślający sprzedażowy charakter komunikatu:
http://bit.ly/minimalistyczny_tekst

?Ilustracje – nadają postom oryginalny charakter, kiedy zastosowany styl graficzny współgra z tożsamością marki. Ułatwiają budowanie spójnego wizerunku, łącząc działania reklamowe w przestrzeni online i offline:
http://bit.ly/grafiki_ilustracje

Powyższe pomysły na graficzne urozmaicenie contentu pokazują, że dzisiejszy marketing internetowy nie zadowoli się przypadkową formą. Oko odbiorcy jest coraz bardziej wymagające i tylko trzymanie ręki na pulsie i odkrywanie nowych rozwiązań pozwoli na nieprzerwane skupienie uwagi odbiorcy, który odwiedza Twój profil.

Czytaj więcej: https://www.facebook.com/business/a/photo-boosted-post-creative-tips
#samnektar by Wiesław Teofilak/Beeffective Team