beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx

Pszczoły odleciały, nadszedł czas na zmiany. Nowa odsłona Beeffective.

Rebranding Beeffective — nadszedł czas na zmiany.

We wrześniu 2023 ogłosiliśmy „miastu i światu” zmianę, nad którą z wytężeniem pracowaliśmy dniami i nocami. Co się u nas wydarzyło? Przeszliśmy rebranding, który jest wynikiem dynamicznych zmian na rynku. Po 8 latach działalności pokazujemy żądło i prezentujemy odświeżoną wersję brandingu. Zmiany obejmują nowe logo, key visual, stronę www oraz innowacyjny sposób prezentacji usług.

O genezie rebrandingu

Tomasz Piotrowski, CEO Beeffective, rebranding podsumowuje tak:

Aktualne trendy na rynku wymagają skupienia na efektywności, a to jest właśnie w DNA naszej firmy. Przez lata rozwinęliśmy nasze umiejętności w obszarze social media, performance marketingu, analizy danych i graphic designu. Jesteśmy pewni, że dostarczamy wartość naszym klientom i chcemy to teraz pokazać także poprzez naszą identyfikację.

Anna Ratajczak-Piotrowska, Co-founder Beeffective, mówi natomiast tak:

Od samego początku dążyliśmy do bycia liderem branży. Zarządzamy profesjonalnie i skutecznie dużymi budżetami dla wymagających klientów z najwyższej półki. Nasza kreatywność i nieszablonowość sprawiają, że wyróżniamy się na rynku. Z nowym designem jesteśmy gotowi lecieć po więcej.

Jak pracowaliśmy nad rebrandingiem?

Jako agencja Beeffective stawiamy na kreatywną komunikację, udowadniając, że w działaniach można być zarówno efektywnym, jak i efektownym. Łączymy kompetencje z zakresu kampanii płatnych, tworzenia strategii digital, obsługi kanałów social media oraz tworzenia contentu (również photo i video) i projektowania graficznego.

Anna Skóra, Strategy Director, tłumaczy ideę synergii, która towarzyszy nam w codziennych, agencyjnych obowiązkach:

Pokazujemy nasze żądło w komunikacji oraz synergię naszych kompetencji, co odzwierciedla charakter naszego zespołu. Mamy ekspertów o analitycznych umysłach i specjalistów tworzących odważne koncepcje kreatywne, dzięki czemu możemy kompleksowo prowadzić projekty cyfrowe. Prace nad rebrandingiem rozpoczęliśmy oczywiście od strategii, tak jak zawsze robimy dla naszych klientów.

Maciej Goś, Art Director, podkreśla rolę teamu w procesie wdrażania zmian:

Chcieliśmy zaprojektować i prezentować Beeffective zgodnie z naszą wartością #noBullshit. Dlatego stawiamy na ludzi, którzy są częścią naszego zespołu. To oni stworzyli ten nowy branding. W każdym elemencie można dostrzec ich energię. – Budujemy naszą tożsamość od nowa, używając mocnych elementów zaprojektowanych z myślą o świecie digital.

Co dalej? Lecimy po więcej!

Oto nowe, lepsze Beeffective! W nowej odsłonie, ale jednak nadal jesteśmy sobą. Po prostu chcemy to wreszcie pokazać tak, jak należy. Przez ostatnie osiem lat kojarzono nas z pszczołami, ale nadeszła pora na zmiany. Zapraszamy do eksplorowania naszej  nowej strony, która pokazuje nasze usługi w jeszcze bardziej angażujący sposób. W Beeffective tworzymy zgrany zespół, nie tylko digital. Dlatego polecamy także zakładkę „team”. Zresztą, sami się przekonajcie!

Jeśli chcecie efektów, przestańcie już ich szukać, właśnie znaleźliście najlepszą agencję dla siebie. Napiszcie do nas!