Zielone światło
Startujemy!
Zanim rozpoczęliśmy działania na TikToku, przeprowadziliśmy warsztaty strategiczne z Klientem. Wspólnie określiliśmy kluczowe cele marki na platformie, co pozwoliło stworzyć precyzyjnie dopasowaną strategię komunikacji. Dzięki temu już od pierwszego filmu wiedzieliśmy, jak skutecznie łączyć świat motoryzacji z unikalnym charakterem TikToka.
Bak pełny pomysłów
Nasza strategia
W kwietniu 2024 roku wspólnie z Škoda Plichta stanęliśmy przed wyzwaniem stworzenia nowego kanału komunikacji marki na TikToku. Naszym celem było nie tylko zbudowanie obecności dealera na tej dynamicznej platformie, ale także stworzenie angażującej przestrzeni dla miłośników motoryzacji. Postawiliśmy na strategii opartą na filarach, prezentujących: ofertę i produkty, życie firmy, team oraz trendy.
Od zera do…
10 milionów wyświetleń!
Nasza strategia szybko zaczęła przynosić efekty! Dzięki konsekwentnej komunikacji i dopasowaniu treści do preferencji grupy docelowej, w ciągu dziesięciu miesięcy osiągnęliśmy imponujące wyniki.
Wyświetlenia*:
+ 10 mln
Obserwujący:
+ 3 750
Zasięg*:
3,5 mln
Publikacje:
> 100
- *wyniki organiczne oraz z kampanii, obejmujące wyłącznie województwa, w których znajdują się salony dealera.
Jedziemy z tymi reklamami
Gaz do dechy!
Nie zatrzymaliśmy się na organicznych działaniach. Wsparcie kampaniami reklamowymi pozwoliło nam dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców w wyznaczonym przez Klienta obszarze geograficznym i skierować ich do salonów Škoda Plichta. Przez pierwsze cztery miesiące skupiliśmy się na budowie świadomości marki, a następnie wprowadziliśmy kampanie lead generation dla osób zainteresowanych jazdami testowymi. To wszystko przełożyło się na realne zainteresowanie ofertą dealera.
Wyświetlenia*:
+ 8,6 mln
Obserwujący*:
3 295
Zasięg*:
+ 1 mln
- *wyniki z kampanii, obejmujące wyłącznie województwa, w których znajdują się salony dealera.
Jedziemy i…
Nie zatrzymujemy się
Współpraca z Škoda Plichta pokazała, że TikTok może być skutecznym narzędziem komunikacyjnym dla branży motoryzacyjnej. Stworzyliśmy silne fundamenty pod dalszy rozwój kanału i planujemy kolejne kroki, by przekształcać go w jeszcze skuteczne narzędzie pozyskiwania leadów.
Co napędza naszą społeczność
Nasze topowe TikToki
Współpasażerowie
Co mówią o nas obserwujący

Nie chce Ci się czytać?