Waćpanie, toż to najlepszy analityk w tym kraju! To nasz święty specjalista od przypadków trudnych i beznadziejnych.
SUPERMOCE
– zna odpowiedź na każde pytanie z performance marketingu
– działa przy kampaniach w Google najdłużej w #Bee
– ogromna wiedza, ogromne doświadczenie, ogromne skille!
Ludzie z jego teamu mówią: ten chłop to terminator. I mają rację. Jego wiedza o kampaniach płatnych jest ogromna. Mamy wrażenie, że ogarnia pracę tak bardzo, że w życiu też gra na kodach. Naprawi wszystko, dlatego najtrudniejsze wyzwania i projekty trafiają właśnie do niego. Dzięki doświadczeniu i ciągłemu rozwojowi wie, jak rozwiązać każdy problem w kampaniach i wycisnąć z nich maksymalne wyniki.
Był biznesmenem, analitykiem, ścisłym umysłem, a teraz jest królem życia. Senior, któremu bliżej do maratonu nowojorskiego niż Sanatorium Miłości. Teamowy big brain, topowy analityk. Działa w Google już tak długo, że sam nie potrafi powiedzieć od ilu lat.
Jego największą zaletą jest to, że chętnie dzieli się swoją wiedzą. Zna odpowiedź na każde pytanie z dziedziny performance marketingu. Serio, wielokrotnie sprawdzaliśmy!
Po pracy lubi aktywnie spędzać czas – biega, jeździ na wszystkim, co ma koła lub kółeczka. Kiedy córki idą spać, razem z AI szuka idealnego skryptu inwestycyjnego. Mamy nadzieję, że jeszcze trochę mu to zajmie, bo takiego eksperta, to naprawdę: ze świecą szukać.
Sprzedaż produktów w sklepie on-line w oparciu o wszystkie etapy lejka sprzedażowego.
Celem naszych działań reklamowych było zwiększenie rozpoznawalności brandu Flexus oraz sprzedaży produktów w sklepie internetowym.
Opracowanie strategii komunikacji, design systemu wraz z pełnym wdrożeniem w ekosystem Facebooka i działań płatnych.