beeffective
x-blurred-gfx
bee-blurred-gfx
member thumbnail

Łukasz Kiersznikiewicz

Head of Creative

#łukaSZYNKA
#taksiarz
#SZEF
#sauna
#sieeeeeeeeet
#lexus

Przeczytaj artykuły LinkedIn
member thumbnail

Człowiek renesansu naszego graficznego #Atelier. Zrobi grafikę, sprzeda wędlinę, przewiezie kabrioletem, a na koniec poczaruje w After Effects.


SUPERMOCE:
– mistrz grafiki niebanalnej
– finezyjny we wszechstronności 
– błyskotliwy w brainstormingu

Łukasz jest znakomity w obróbce zdjęć produktowych. W #Atelier mówią, że robi dobre cienie i dobrze ściemnia. Przy nudnych taskach przemyka w Trello jak cień. A może to tylko iluzja?

Zaproś go na brainstorming, wyjdziesz z gotową koncepcją kampanii. O jego wszechstronności dowiesz się szybko – bo wie i mówi dużo o wszystkim. Czasem za dużo. Gdyby projektował tyle, ile mówi, nie potrzebowalibyśmy więcej grafików.

Skala podziwu Łukasza rośnie wprost proporcjonalnie do Twojej wiedzy o nietypowych samochodach, ale bez obaw – nawet jeśli nic nie wiesz o motoryzacji, możesz zaskarbić sobie jego sympatię. Zacznij od wspólnych interesów, a zanim się zorientujesz, posłuchacie razem rocka albo zaprosi Cię na mecz.

Bohater pierwszego roastu w historii Beeffective. Podobno płakał. Do dziś nie wiemy, czy ze śmiechu.

Zobacz kolejną osobę

Zobacz co pisze Łukasz:

Kreatywnie, efektywnie i… zgodnie z prawem! Czyli jak komunikować suplementy diety w mediach społecznościowych.

Podkładamy świnie narzędziom AI.

Pantone – co warto wiedzieć?