Człowiek renesansu naszego graficznego #Atelier. Zrobi grafikę, sprzeda wędlinę, przewiezie kabrioletem, a na koniec poczaruje w After Effects.
SUPERMOCE:
– mistrz grafiki niebanalnej
– finezyjny we wszechstronności
– błyskotliwy w brainstormingu
Łukasz jest znakomity w obróbce zdjęć produktowych. W #Atelier mówią, że robi dobre cienie i dobrze ściemnia. Przy nudnych taskach przemyka w Trello jak cień. A może to tylko iluzja?
Zaproś go na brainstorming, wyjdziesz z gotową koncepcją kampanii. O jego wszechstronności dowiesz się szybko – bo wie i mówi dużo o wszystkim. Czasem za dużo. Gdyby projektował tyle, ile mówi, nie potrzebowalibyśmy więcej grafików.
Skala podziwu Łukasza rośnie wprost proporcjonalnie do Twojej wiedzy o nietypowych samochodach, ale bez obaw – nawet jeśli nic nie wiesz o motoryzacji, możesz zaskarbić sobie jego sympatię. Zacznij od wspólnych interesów, a zanim się zorientujesz, posłuchacie razem rocka albo zaprosi Cię na mecz.
Bohater pierwszego roastu w historii Beeffective. Podobno płakał. Do dziś nie wiemy, czy ze śmiechu.